OREW w Goleniowie
Nasza Kadra

Anna Bartkowiak-Kubiak

dyrektor, oligofrenopedagog, neurologopeda

Nieustannie doskonali swoją wiedzę i umiejętności zawodowe. Ukończyła szkolenia i kursy z zakresu zarządzania zespołem „Akademia managera: high level manager w niepewnych czasach” oraz warsztaty Dyrektor – lider zmiany oraz w zakresie logopedii m.in. terapia miofunkcjonalna, elektrostymulacja w logopedii, kinesiotaping, terapia manualna w pracy z pacjentem logopedycznym, SMURF – strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej. Specjalizuje się w terapii dzieci niepełnosprawnych i z opóźnionym rozwojem mowy. Świadoma i zaangażowana w proces terapeutyczny podopiecznych OREW-u.

Odpowiedzialna, ambitna, lubiąca wyzwania. Od 2012r. związana z OREW w Goleniowie. Za cel stawia sobie ciągłe rozwijanie nowoczesnej placówki terapeutycznej oraz budowanie współpracy z kreatywnym i otwartym zespołem specjalistów. Buduje zespół w oparciu o szacunek i wspieranie się w osiągnięciu wspólnego celu. Prywatnie pasjonatka kryminałów i czekolady.

Marlena Kubiak

wicedyrektor, oligofrenopedagog, logopeda

Ceni sobie zdobywanie nowych kwalifikacji i umiejętności. Ukończyła wiele kursów
i szkoleń, które pozwalają skuteczniej pracować z dzieckiem, m.in. Elektrostymulację obszaru ustno-twarzowego, terapię miofunkcjonalną, kinesiotaping w logopedii, diagnozę i terapię zaburzeń przetwarzania słuchowego w oparciu o metodę Neuroflow.  Zawodowo interesuje się opóźnionym rozwojem mowy oraz terapią dzieci z wadami wymowy. Inspiruje dzieci do otwierania się na nowe doświadczenia, jednocześnie dając im poczucie akceptacji
i zrozumienia. Zawsze ciepła, uśmiechnięta, zaangażowana i godna zaufania. Prywatnie żona i spełniona mama chłopca. Miłośniczka kawy oraz dobrej książki. W wolnym czasie spotyka się z przyjaciółmi i podróżuje.

Anna Kutniowska

oligofrenopedagog, terapeuta ręki I i II stopnia, certyfikowany trener umiejętności społecznych oraz sensoplastyki I stopnia

Znajomość technik terapeutycznych nabyła kończąc szkolenia w zakresie prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu oraz Dobrego Startu do czytania, logorytmiki, metody werbo-tonalnej. Umiejętność sprawnego i otwartego komunikowania się oraz zdolność interpretowania sygnałów niewerbalnych zdobyła kończąc szkolenia z wprowadzania komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością, wykorzystania oprogramowania MÓWik oraz Systemu C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji.

Kreatywna mama trzech córek. Cierpliwa, wyrozumiała, empatyczna, otwarta i wrażliwa. Praca z dziećmi daje jej dużo radości i osobistego zadowolenia. Cechuje ją duże zaangażowanie w pracę, dlatego ciągle pogłębia swoją wiedzę i doskonali umiejętności.

Jej największą pasją jest sport – biega, ćwiczy na siłowni, jeździ na rowerze.

Justyna Rudnicka

 

pedagog wczesnoszkolny i przedszkolny z elementami terapii

Jest w trakcie studiów podyplomowych z Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. W pracy zawodowej kieruje się indywidualnym podejściem do dziecka, szacunkiem i ciepłem. Chętnie angażuje się w akcje społeczne, autorka charytatywnej książeczki dla dzieci „Książka o dwóch bardzo ważnych fasolkach”. Prywatnie szczęśliwa żona, a także mama Wiktora i Michaliny. Uwielbia spędzać czas przy pieczeniu lub malowaniu ceramiki.

Marta Mikołajczyk

 

oligofrenopedagog, trener umiejętności społecznych. Ukończyła szkolenie w zakresie prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu

Z pasją i zaangażowaniem podejmuje wyzwania w pracy z dziećmi. Jej priorytetem jest wspieranie uczniów w ich indywidualnym rozwoju, zarówno na płaszczyźnie edukacyjnej, jak i emocjonalnej. Szczególną uwagę poświęca tworzeniu ciepłej, pozytywnej atmosfery, aby każde dziecko czuło się wartościowe i ważne. Nieustannie poszerza swoją wiedzę, a jej praca charakteryzuje się empatią, cierpliwością i szacunkiem dla drugiego człowieka. Prywatnie – troskliwa mama trzyletniej córeczki, miłośniczka podróży oraz literatury psychologiczno-wychowawczej.

Irena Baladynska

specjalista terapii pedagogicznej, absolwentka podyplomowych studiów Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

Jest w trakcie studiów podyplomowych logopedia i terapia logopedyczna.

W życiu stawia na ciągły rozwój, pogłębia swoją wiedzę i doskonali posiadane umiejętności. Ukończyła kursy i szkolenia: Metoda Dobrego Startu, terapia małego dziecka z autyzmem, wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością, wykorzystania technologii komputerowej w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi – System C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji.

Cierpliwa i otwarta. Jej celem jest stworzenie takiej przestrzeni, w której dzieci będą czuły się bezpieczne i szczęśliwe, w której każdy będzie ważny i potrzebny. Prywatnie pasjonatka kolarstwa i podróży.

Iryna Rozbytska

oligofrenopedagog, ukończyła kurs „Głęboka wieloraka niepełnosprawność intelektualna w kontekście komunikacyjnym”

Otwarta, opiekuńcza i empatyczna. Pracę z dzieckiem opiera na partnerstwie, dialogu oraz życzliwości, zaufaniu i szacunku. Łatwo nawiązuje kontakt z podopiecznymi i ich rodzicami. Jest pomysłowa, w pracy stosuje atrakcyjne oraz aktywizujące metody rozwoju dziecka. Zainteresowana edukacją bazalną oraz wspomagającymi i alternatywnymi metodami komunikacji (AAC).

Prywatnie mama dwójki dzieci oraz posiadaczka psa, kota i chomika. Uwielbia odpoczywać całą rodziną. Jest miłośniczką książek detektywistycznych.

Monika Woszczyło

psycholog, certyfikowany trener umiejętności społecznych dzieci i dorosłych

Prowadzi psychoterapię indywidualną, par i rodzin oraz warsztaty dla rodziców dzieci z niepełnosprawnością lub trudnościami rozwojowymi. Ukończyła dwuczęściowy kurs podstawowy terapii EMDR, dwustopniowe szkolenie z zakresu zastosowania EMDR w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz kurs terapii behawioralnej dzieci autystycznych. W swoje pracy kieruje się szacunkiem do drugiej osoby, bezwarunkową akceptacją i zrozumieniem. Prywatnie mama czwórki temperamentnych osobowości.

Aleksandra Gralak

oligofrenopedagog, psychoterapeuta

Psychoterapeuta systemowy w trakcie certyfikacji, członek nadzwyczajny Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej, regularnie superwizowany. Prowadzi indywidualną psychoterapię dorosłych, dzieci i młodzieży oraz psychoterapię rodzinną. Certyfikowany trener umiejętności społecznych. Ukończyła Szkołę Psychoterapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii oraz kursy „Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym” i I stopień ESDM.

„W pracy z osobami dostosowuję techniki odpowiednie do aktualnych potrzeb Klienta. Szczególną wagę przykładam do budowania relacji opartej na zaufaniu i szacunku do każdego człowieka oraz jego sytuacji życiowej”. Prywatnie spełniona mama oraz mężatka, pasjonatka gór oraz przyrody.

Bianka Kuśmierczuk – Ociepa

mgr fizjoterapii, absolwentka Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, oligofrenopedagog, Terapeuta Neurorozwojowej Koncepcji NDT Bobath Basic i NDT Bobath Baby, terapeuta Integracji Sensorycznej i Trójpłaszczyznowej Manualnej Terapii Wad Stóp u Niemowląt i Dzieci, Terapeuta oddechowy

Ukończyła kurs rozluźniania mięśniowo-powięziowego oraz równoważenia strukturalnego, kurs neurorozwojowej diagnostyki i rehabilitacji niemowląt i dzieci starszych, kurs terapii ręki, kinesiology taping. Instruktor masażu Shantala, ukończyła szkolenie z komunikacji MAKATON oraz szkolenie z „Wykorzystywania kompresji jako regulacji napięcia posturalnego u dzieci”.

Ukończyłą kurs ScarWork – „Integracja blizn z siecią powięziową”, BoneWork – „Integracja kości z siecią powięziową”, kurs Integracji Strukturalnej Czaszki oraz kurs terapii CME (MEDEK), które stały się wiodącymi metodami pracy.

Prywatnie mama dwóch dziewczynek, pasjonatka dobrej książki i filmu oraz górskich wędrówek z ołówkiem, szkicownikiem i aparatem w ręku.

Anna Ciborek

mgr fizjoterapii, terapeuta Integracji Sensorycznej (st. I i II), terapeuta Trójpłaszczyznowej Manualnej Terapii Wad Stóp u niemowląt i dzieci

Ukończyła kursy i szkolenia: PNF oraz PNF w pediatrii; Usprawnianie dzieci z deficytem neurologicznym w oparciu o współczesne metody neurofizjologiczne, kinesiotaping KT1/KT2 oraz masaż tkanek głębokich, terapię oddechową od pierwszych dni życia.

Zajmuje się profesjonalnym masażem od 2017r. Specjalizuje się w masażu tkanek głębokich, wykorzystując przy tym techniki masażu powięziowego i terapii punktów spustowych. Stara się nieustannie pogłębiać swoją wiedzę i podwyższać kwalifikacje poprzez udział w kursach i szkoleniach. Każdego pacjenta traktuje indywidualnie, aby proces rehabilitacji był skuteczny i trwały.

Prywatnie mama bliźniaków. Wolny czas spędza przy dobrej książce lub na łonie natury – uwielbia spacery, narty biegowe i rower.

Adam Daraż

fizjoterapeuta, nauczyciel, terapeuta metody PNF, Zogi, Cyriax oraz Terapeuta Integracji Sensorycznej, uczestnik wielu warsztatów rozwojowych terapii strukturalnych

W pracy fizjoterapeutycznej pracuje funkcjonalnie, tak aby prowadzona terapia przyniosła wymierny skutek w życiu codziennym pacjenta. Entuzjasta wszechstronnego rozwoju ruchowego, prowadzący różnorodne zajęcia, takie jak Zoga Practice oraz treningi siłowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Paulina Dziedzic

pedagog, oligofrenopedagog, nauczyciel wychowania wczesnoszkolnego, terapeuta ręki, trener sensoplastyki I stopnia. Ukończone kursy: Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, alternatywne formy komunikacji (Makaton, Piktogramy), logorytmika, Metoda Dobrego Startu.

Pracuje w placówce od 2013r. Osoba komunikatywna, wrażliwa. Nadrzędny cel prowadzonej terapii, to stworzenie takiej powierzchni rozwojowej, która umożliwi wychowankom szczęśliwe i godne życie. Stale podnosi swoje kwalifikacje, dba o ciągły rozwój zarówno na płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej. Zainteresowania: psychologia, książki o tematyce psychologiczno – wychowawczej, joga. Wielka miłośniczka zwierząt, w przyszłości planująca założenie własnego schroniska dla psów.

Anna Kopcewicz

fizjoterapeuta, oligofrenopadagog, terapeuta Integracji Sensorycznej (st. I i II), terapeuta Trójpłaszczyznowej Manualnej Terapii Wad Stóp u niemowląt i dzieci, trener sensoplastyki I stopnia, ukończyła kursy: PNF podstawowy, Rehabilitacja w zaburzeniach rozwojowych niemowląt od 0-12 miesięcy, Kinesio Taping, Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.

W swojej pracy szczególną uwagę zwraca zarówno na prawidłowy rozwój motoryczny dziecka, jak i na jego poczucie bezpieczeństwa i komfort emocjonalny, dlatego też ceni sobie współpracę z gronem specjalistów oraz wspierające relacje z rodzicami. Nieustannie poszerza swoją wiedzę na temat terapii i diagnoz, aby jak najefektywniej pomagać dzieciom w ich prawidłowym rozwoju. Prywatnie spełniona mama, pasjonatka aktywności fizycznej oraz książek o tematyce rodzicielskiej, kochająca podróże i pracę z dziećmi.

Róża Brzezińska

Pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, terapeuta Integracji Sensorycznej, trener umiejętności społecznych oraz sensoplastyki I stopnia. Ukończyła szkolenie w zakresie prowadzenia zajęć Metodą Dobrego Startu.

W swojej pracy koncentruje się przede wszystkim na dziecku i jego potrzebach. Stara się stwarzać przestrzeń, w której podopieczny będzie czuł się bezpiecznie i będzie mógł maksymalnie wykorzystać swój potencjał. Ważny jest dla niej rozwój i ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Zainteresowania: literatura psychologiczno-pedagogiczna, spędzanie czasu na łonie natury oraz wędrówki po górach. Prywatnie szczęśliwa żona i mama wspaniałego chłopca.